Monday, April 15, 2013

China Glaze - Mosaic Madness, swatch

Hi! Blue Monday at Lindas Nailorama and that means blue, even double up with blue!

Today I'll show one of my favorites from
China Glaze's Glitz-Bitz ‘n’ Pieces Collection, namely Mosaic Madness.


This is one coat over the light blue HM - Norwegian Sky, which I showed here before. The formula was superb.
I really liked this combination, the polish feels very edgy in my eyes, like if it's a cool punk rock girl having this on her nails (if they weren't black as I suspect they would have?)
My boyfriend also even commented on this one; "this could be one of the best good looking manicures you've ever worn" and he doesn't even like blue(!) and almost never comment on my nails.
This polish contains 3 sizes of sapphire blue shiny hex glitters. 3 sizes of black matte hex glitter and black string glitter. The other polishes in the collection also got one more size of black hexagons, very large ones and maybe this one got them too but I didn't find any this time at least.


Polishes used:
China Glaze - Mosaic Madness

HM - Norwegian Sky

16 comments:

  1. Rörigt intryck men det var häftigt!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, möjligen, men ändå lite roligt. Jag gillar att sånna här glitter kan kombineras i så många färger beroende på basfärgen.

      Delete
  2. Jag gillar din beskrivning av det, lite rockigt sådär känns det när du säger det. Det var snyggt, och snyggt kombination med lacket under.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tack! Ja, jag ville först testa det mot färg mot färg, som här blått mot blått och det blev riktigt bra ihop, men jag kan tänka mig att det skulle vara snyggt i fler kombinationer också.

      Delete
  3. Åhhh det där blev ju såååå snyggt, det gillar jag! :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi, du får skaffa om du inte redan har ;) Jag vet ju att du har HM-NS sen innan. ;)

      Delete
  4. På gränsen till lite för mycket av det goda, men jag gillar det på dig!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, jag gillade det faktiskt mer än väntat. Var orolig att jag kanske inte skulle tåla strängglittret men det var inget problem. Helt klart en manikyr jag kommer göra om fler gånger. :)

      Delete
  5. Detta var en fin kombo men gillar inte strängglittrerna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jag brukar också "hata" strängglitter egentligen..de fransar sig utanför nageln och reser sig och jävlas, men här var det faktiskt inget problem, inte som jag upplevde det iaf. Gillar att det är variation i glittret med både stort och liten, hexagoner och "streck" i form av strängglitter faktiskt. :P

      Delete
  6. What a beautiful mani Glic! I totally agree with your boyfrien, the combo of sky blue with the glitter on top is WOWnderful.

    ReplyDelete
  7. Älskar detta! Om jag hade burit denna manikyren hade jag inte kunnat sluta stirra på mina naglar, sjukt snyggt! :) //Sara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, verkligen en favo-kombo! :D Så snyggt helt enkelt. Längtar tills jag ska ha den igen..hihi

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.