Friday, April 19, 2013

China Glaze - Scattered & Tattered, swatch

More polishes from China Glaze's Glitz-Bitz ‘n’ Pieces Collection, and this time Scattered & Tattered.

 The formula was great and this is one coat. This means that this one and the blue Mosaic Madness where the ones with best formula only requiring one coat, whilst the other ones have required two coats.
 The polis have 3 sizes of red shiny hex glitters and 4 sizes of black matte hex glitter and black string glitter. Pretty much like the others.
 I liked this polish but next time I'll layer it over something else than yellow. Maybe something contrasting color like blue would be cool.
Polishes used:
China Glaze - Scattered&Tattered
HM - Lemon Tree

8 comments:

  1. Det är fint på dig, men lite för rörigt på mig ;) Testa det över grönt som är kontrastfärgen till rött! :D Det vore kul att se!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, allt kan man ju inte gilla och tur är väl det! :) Åh, bra idé med grönt, skulle kunna se riktigt kul ut! :D Bara det inte blir för mycket "jul", å andra sidan löser nog det svarta det "problemet.

      Delete
  2. Åh, jag vill verkligen verkligen verkligen ha lacken ur den här kollektionen men min ekonomi tillåter det inte :( Det är väl det nagellacksbloggar är till för? Så att man ska kunna njuta av de lack man (ännu) inte har :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Förhoppningsvis landar du nog snart ett jobb och då vänder ekonomin. Tror att lacken kommer finnas kvar ett tag. Så länge får du väl njuta av bloggbilder. Eller så borde jag ha dem (nya givetvis) i en giveaway! haha.. planerar inför en sån nämligen. ;)

      Delete
  3. I LOVE this! I agree that under a blue it would look amazing, I'd love to see how the pink glitter contrasts against it :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I must try it with blue too. The glitters are actually more like red, but now when you say it, they looks like if they are going towards pink! Either way I think they will look awesome with a blue base. Also perhaps a green one. Must try it out! :D

      Delete
  4. Oj oj oj :D
    Ser härligt ut måst jag säga :D
    Jag har inte så många China Glaze lack... lutar mer åt OPI för min del... men det här såg så pass intressant ut att jag kanske borde utöka min China Glaze samling lite :D
    Kram
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja, vissa märken blir ju lätt favoriter! ;) Själv så är jag mer för CG men har faktiskt på sista tiden utökat min OPIsamling ist! haha :D kram

      Delete

I love when you comment my posts even if it's just a simple hello. To simplify I will answer the comments in the post you wrote them in. I'll answer all comments so please check back if you want. :) Have a nice day!
Spam will be deleted.